18 mars

Idag är det onsdag, jag har varit duktig nog att göra både prov och redovisning utan att jag hade pluggat till något av det. Jag tänkte först skippa provet men blev så jag blev tillräckligt peppad så jag gjorde det ändå. Och redovisningen skulle jag börja med igår, men. INGET INTERNET! Så därför blev det ingenting utav det så fick läsa lite utav malins arbete istället så får min lärare skriftligt av mig istället, får göra ett riktigt bra arbete där istället. Fast, idag var det första gången på länge som jag skrattade så jag fick tårar i ögonen. Riktigt roligt hade vi där i klassrummet!

I alla fall så fick jag klart att jag troligen kommer fira min födelsedag i Kalifornien. Bröllopet blir den 9 maj. Känns kanske pirrigt i magen när det gäller resan :D Måste ta och skaffa ett pass nu också, det är mycket som måste ordnas innan. Syster hade hittat en klänning till oss tärnor som hon tyckte vi skulle ha på oss. Den kostade 2 papp, jag vet inte riktigt om jag har råd med det :o Känner mig värsta fattig. Men ska prata med syster om det där och hur jag kan göra och såna saker, för jag vill ju nämligen vara tärna liksom, det är ju lite stort att vara det så!

Annars imorgon har vi prov i trafikant och läxförhör i engelskan, annars så ska vi också ha skrivit en låt och ska redovisa den för klassen hörde jag för ett litet tag sen. MEN! Jag var inte där förra lektionen, så jag menar. Hur fan ska det gå till?! :o Aja, får väl se till att göra det bästa av situationen.

That's all folks!

Tärnklänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0