23:23 - 21 mars

Gäsp! Här sitter jag och har varit vaken rätt länge nu för att ha varit en lördag, kunde inte somna om imorse när helene ringde och väckte mig, men jag var ju pigg så det spelade ju inte sån stor roll :) Så nu har jag gjort 2 goda gärningar. Först så hoppade jag ju in på jobbet, vilket kändes skönt, jag fick ju stänga med Bella :) Alltid lika roligt. Så nu när pappa äntligen fått till internet här inne i mitt rum, så har jag fixat Bellas bloggdesign. Jag blev riktigt nöjd, hon med verkar det som! :) Är hon nöjd, är jag nöjd! :)

Alltså, jag vet inte om jag har så mycket mer att skriva faktiskt, men jag kan ju slänga upp en jävligt bra låt i stället :)
Tack till Mika som jag fick den av. Och Gayman som fick mig att digga den haha xD

That's all folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0