Grinig torsdag

Det var lite av en bloggtorka igår. Men vad i helvete, det spelar ingen roll. Att jag skriver just nu är ju bara för att jag sitter på pappas jobb och har sjuuuuukt tråkigt, det ända nöjet jag har är att smsa med andreas :p Lite roligt. Men annars så börjar jag jobba om ungefär en timme. SVINTRIST! Jag vill inte jobba, men behöver pengarna så jag får väl ta och pallra mig dit då.

Ialla fall idag! Så efter andra och sista lektionen för dagen kände jag hur jag verkligen kokade av grinighet. Vi hade så klart musik och i min grupp är vissa väldigt dryg. Ska hålla på med annat och efter det gått bra en stund så skiter det sig och vi bara lägger av. Vi presterar inte riktigt hundra och jag blev så jävla grinig. Jag ska sjunga och jag vill ju så klart att låten ska gå och sjunga, vilket skiter sig efter ett tag. Så jag blev grinig på det, och att trummorna spelades på heeeela jävla tiden, ashögt. Man kunde inte prata. Vilket gjorde mig ännu grinigare. Det som var grädden på moset var väl att när vi väl skulle sluta så hade jag fått ett sms, mobilen låg på bordet och när jag skulle ta den så åker den så klart ner i golvet. Så jag sa till läraren att jag INTE skulle komma nästa gång när vi ska redovisa låten. NOWAY! Tänker inte gå för vi har ingenting att komma med! JISSES, jag blir ju less bara jag tänker på det.

Ska snart sticka ner på jobbet och ta lite och äta sen blir det nog att chilla lite innan jag börjar. Blir nog att snacka med Helene lite också, eftersom det är hon jag jobbar med. Plus chefen, not good. Aja, nu tänker jag i alla fall sticka, bajs gott folk!

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0