I väntan på Camilla

Jaha, här sitter jag, med musik i bakgrunden och väntar på Milla. Hon som sa att hon skulle vara hos mig ungefär halv 9 och nu är klockan sju minuter över 9 och hon har inte gått ÄN!

Men nu, skrev hon äntligen att hon skulle gå, så jag hoppas hon skyndar sig, vi kommer ju förfan vara borta på alnö efter 10 eller något :o sent, sent tycker jag :p Då brukar många redan vara packade och då känner man att man har oflyt liksom.. Kanske är min otur det här att milla blev sen nu. Eller för att jag har jävligt ont i huvudet.. Aja, jag vet inte, ipren finns ju så det är ju tummen upp på det! Så nu ska jag ta och göra min inbakade fläta i luggen och sticka iväg sen typ, dra ner lite alkohol i väskan bara så är man fit for fight sen xD HAHA!

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0