Ingen semi

Ja, dom som är insatt vet ju att det inte blev någon semi för Timrå 2009. Egentligen skulle det inte ens stått 3-3 i matcher om domaren hade varit lite mer fokuserad, det är vad jag tycker i allafall. Men jag tyckte dom fick bra målchanser idag i alla fall och dom kämpade på bra.

Domarn var väldigt snäll mot Hv idag tyckte jag, tog ut timråspelare som inte ens skulle ha utvisning och shit. Det var ju nämligen 33 och inte 3! Hallå liksom.. Och att domaren gjorde felaktigt beslut förra matchen tycker jag bara är ynkligt. Dom är ju ändå domare..

Men, tillbaka till min måndag.
Hade en lektion idag, engelska. Börja 10 och slutade halv 12, då stack jag bort till millas skola och skulle stå modell åt henne. Fast hon hade ändrat taktik så det skulle inte bli någon kalender, hon är rätt lat av sig ;p Så ingen av oss hade någon fantasi, verkligen inte jag eftersom jag inte är insatt i hennes huvud och hennes program liksom. Så det blev bara att vi tog massa randompics, men det var roligt ändå. Jag fick även knäppa lite bilder på henne, själv tyckte jag att några av dom blev riktigt coola. Speciellt dom bilder när hon först såg jätteliten ut och sen när jag gjorde henne till en jätte och när hon böjde sig ner mot mig och såg arg ut typ. Jag tyckte dom blev cool. Och på någon bild såg jag även död ut. Haha.. Vi stack iväg och drack lite choklad på pappas jobb och sen stack vi ner på stan och kolla lite, träffade syster som är hemkommen i från Australien, hon hade haft det jätteskönt där! :) I alla fall, jag hade insett att jag behövde en ny mascara, fast hittade ingen som jag verkligen kände att jag var sugen på och hade råd med xD Får bli senare det..

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0