Pop champagne

FREDAGEN
haha, jag bugar och bockar för en jävligt kung helg. Åtminstone början på helgen! Haha! Milla och jag smsade och hon hade fått en fråga från matilda och frågade ifall jag och hon typ ville följa med på fest på alnö. Jag högg på direkt eftersom jag har varit festsugen nu alldeles för länge ;) Och jag försökte ju skynda på milla så mycket som det gick, och till slut så plockade pappa och jag upp milla på vägen och åkte över bron. Matilda, matilda och jenny var redan på flyktväg till en annan fest, så det var tur att jag såg dom när jag gjorde det. Hade det inte varit för B:s jacka så hade jag inte känt igen dom!

Vi stack iväg i alla fall genom skog och snö. Vissa ramlade ju så dom såg ut som snögubbar men lika roligt hade vi för det! :D Speciellt jag.. När vi kom till Anton, så var det bara folk Matilda kände typ. Men det gjorde inte mig något. Så jag korka upp tillsammans med milla och det kanske blev för mycket turkisk peppar, för sen efter den var det föll rulle på mig, korkade upp en ny cider, tack vare att milla ville ju så klart köra "jag har aldrig". That's why! Men jag hade förjävla roligt, tror ni andra hade det också. I alla fall så kom jag och linus på den dumma idén att han skulle prova mina lackleggings. Och precis då kom matilda, så hon fick ju också se den roliga händelsen, asroligt!

Det var väl inte så mycket mer som hände tror jag. Förutom kanske den där lilla händelsen att jag skulle gå på toa och efter en lång jävla dag så hade jag nog blivit extra trött. Och jag blir också ganska trött när jag druckit, så jag somnade inne på toa, jag vaknade utav att milla ropar på mig och undrar var jag är. Och någon kille låser upp toalettdörren och där hänger jag över tvättfatet, nyvaken. HAHA! Asroligt!! Fick även skjuts utav den underbara Jocke hem också, tack igen!

LÖRDAGEN
Var inte lika rolig som fredagkväll/natt. Mådde inte så jäkla bra heller. Var dödstrött när jag kom hem på natten och jag hade bara klätt av mig och tagit på mig sovtröjan, lagt mig i sängen, glömt släcka lampan och låg liksom PÅ sängen, somnade med smink och bh på xD När jag vaknade halv 9 av att dom ovanför mig smällde i dörren så klev jag upp och drack vatten, hade den där jävla äckliga cidersmaken i munnen, ALDRIG MER den cidern! Rekorderlig - hallon/stjärnfrukt 7,0. Aldrig igen. Då upptäckte jag även att jag hade glömt bh och ansiktstvättning. Blev att slänga lite vatten och tvål i ansiktet, slängde bhn på golvet och somnade om. Vaknade lite lätt utav att pappa stängde ytterdörren och låste, han kom tillbaka efter kanske en halvtimme så då vaknade jag såklart igen.. Somnade om ett tag till och klev upp ungefär vid 1. Var verkligen helt jävla slutkörd. Men nöjd ändå, för att jag äntligen hade fått haft roligt :D Och pappa retade mig heeeela dagen ungefär.

Slänger i alla fall upp lite bilder från fredagskvällen.

That's all folks!


Kommentarer
Postat av: Milla

haha skyll på mig va;) men det var kul med jha, dock tråkigt med enformiga frågor ;D SES IMORRN<3

2009-03-16 @ 00:02:25
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0