Sommar nu tack!

Nu är det så här va, att jag har letat lite överallt vad jag skulle vilja ha och så där. Hittade lite olika kläder som jag verkligen skulle vilja ha med mig till Kali. Eftersom nu i det här läget har jag inte speciellt mycket kläder som jag kan ha på mig när det är varmt liksom, vintern är ju outhärdligt lång! Och det känns som det kommer ta aslång tid innan sommaren verkligen kommer till sundsvall! Aja, jag får ju vara glad ändå, åker om 5 veckor, då det är dyngsura gräsmattor och rinniga vägar och kommer hem när det troligen är lite torrare, så jag kommer ju hem perfekt. Milla och jag satt och prata förut idag och kom fram till att jag går i ungefär en vecka efter påsklovet och sen åker jag. Pirrar verkligen i magen när jag tänker på allt! Är så himla nervös på hur det ska gå med min engelska och allt. Och jag tror det värsta är att jag inte kan sluta prata om det heller. Jag bara maler på hela jäkla tiden. OCH! Ifall jag snackar för mycket får ni alla banne mig säga till! :D

Iallafall! Det här var vad jag hittade som jag funderar på att införskaffa eller önska mig i födelsedagspresent. Plus att jag verkligen SKA försöka spara ihop till en systemkamera innan jag åker, men vi får se hur det går. Säg gärna vad ni tycker om kläderna nedan också

That's all folks!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Vi får börja med att åka och shoppa de första dagarna:)

2009-03-24 @ 14:19:33
Postat av: Anonym

KÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖP :D blev tokkär i klänningen :O haha fy Emelie!

2009-04-04 @ 01:06:19
Postat av: Malin

haha oj, / Malin ;)

2009-04-04 @ 01:06:36
URL: http://allofit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0