Sprallig till tusen

Ååh, jag funderar på ifall jag inte kommer att köpa några av dom där kläderna ändå. Dom är supersnygga, så klart! I så fall blir det några linnen, tunika och kanske den blommiga kjolen, den var ju underbart snygg. Fast syster kommenterade ju i det tidigare inlägget att vi skulle shoppa dom första dagarna :p Så det ser jag också fram emot. Shiet, jag har fortfarande inte fattat att jag kommer lämna Sverige med släkt och ingen förälder från min sida :o Känns pirrigt as hell. Men ändå skönt att komma bort från allt. Det var som min mentor sa idag när jag tog ledighetsansökan och pratade med honom om ledigheten och hur det blir med skolan då och så. Att han trodde att det skulle vara bra för mig ifall jag kom bort lite ifrån allt det här och fick lite lugnt runt omkring mig. Så det skulle jag skriva lite i ansökan också.

Så imorgon blir det nog att jag går och fixar pass, så jag får det gjort. Och så måste jag sola också! Det är mycket nu! Det blir nog hur jävla bra som helst skulle jag tro. Sen, bara kanske. Så kanske jag springer och shoppar lite. Men jag blev ju påmind idag att jag inte har några sommarskor typ. Jag får väl åka ner till mamma och kolla i kläkammaren där ifall jag hittar något. Blir i alla fall att jag tar med mig mina trasiga, dundersköna ballerinaskor som jag har haft nu i några år xD Ena är till och med uppskrapad eftersom jag vurpade med moppen första sommaren jag hade moppen. Och då satt matilda på också. Båda var ganska uppskrapade..

Sitter nu och lyssnar på gamla godingar med Björn Rosenström. Var bara tvungen att ladda hem Jag vill bli din sommargay förut. Och just nu så lyssnar jag på Du är en nolla och jag är din idol. Kommer ihåg när han var på gf för några år sen, hahaha. Snacka om knööökfullt runt omkring scenen ^^
Just nu orkar jag inte skriva så mycket mer, ska istället ta och försöka fixa matildas bloggdesign :)

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0