SPUNK

Gaaah, jag får spunk verkligen!
Jag vill ut och festa, röja och bara ha allmänt roligt! Jag vill så gärna ut på krogarna runt om i S-vall och bara träffa nya ansikten och leva livet, vad annars ska man göra nu för tiden. INGENTING finns det ju att göra. Jag har suttit inne och torkat nu i ca 4-5 helger. Känns så jävla trist, jag är verkligen i behov att komma ut och träffa nya människor :D

Finns det ingen festprisse där ute som vill festa med mig nu i helgen, jag är verkligen trött på att sitta hemma och inte göra ett skit. Nu vill jag ut och bara shaka loss och skaka av mig lite damm som jag har gått och lagt på mig nu när jag varit hemma och möglat typ. Finns det  n å g o n?! I really need you now typ :D

Kom igen nu! :D

That's all folks!

Kommentarer
Postat av: malin

Men emelie, du måste bli 18 snart tycker jag;D

2009-03-13 @ 17:36:50
URL: http://mjma.blogg.se/
Postat av: Emelie

JA DET TYCKER JAG MED :o

2009-03-13 @ 19:06:47
URL: http://ecsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0