Bomber & tomater!



 

 



 Sa javla stortskont! I love it! Det var javligt langesen man kolla pa dom har filmerna nu. Jag kommer ihag nar vi satt i datasalen pa ljusta och kollade. Anton hade inte sett crack karlsson forut sa nar han sag den sa holl han ju pa att do. Det var sa javla rooooligt! Jag tanker pa det varje gang jag ser den, hor liksom hans skratt i mitt huvud xD

Samma sak med pa varshowen "UHM,UHM, buttn" typ i alla fall, Milla du kommer ihag eller hur :D Svinroligt hade vi da i alla fall, saknar dom tiderna ju! Synd att det ar sa himla manga personer som har blivit forandrade. Men it's all good. Men det ar aldrig forsent att gora nagot at den saken!! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha vill jag lova att jag gör:D

2009-05-08 @ 12:41:28
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0