Min fodelsedag!!

HAHAHA! Tja everyone! Min fodelsedag har varit  underbar, fick den basta presenten ever! TACK BETTAN, CHAD, ANNA, MARLENE, SOFIA, KRISTINA OCH KJELL!! Hur javla bra som helst maste jag saga, ni kommer att smalla av nar jag visar er film och bilder, jag kommer ladda upp EN bild nu i smyg sa ni kanske far en aning om vad jag gjorde :p

Bade Chad, Anna och jag gjorde det, ni kommer verkligen smalla av!! Speciellt MAMMA, ANNELIE och PAPPA! Omg, ni kommer att dooo! Men det var sa javla roligt och ni fattar inte sjalv forens ni har gjort det sjalva och upplevt det sjalv. Jag hade ju ingen aning, sa forst nar dom kom fram med kortet i morse och gav mig en champagne med juice sa borjade jag ju att bola, of course! Sa at vi brunch och gjorde oss i ordning, satt oss i bilen och drog i vag, som sagt, jag hade ju absolut ingen ANING om vad som skulle handa, jag akte med bettan, chad och sofia och dom alla visste ju vad som skulle handa. Bettan borjade bli nervos nar vi borjade narma oss och chad fragade hela tiden mig om jag var narvos och jag sa ju att jag inte var det vilket jag inte var eftersom jag hade ju ingen aning, sa nar vi kommer bara i utkanten av dar vi skulle stanna sa sager bettan "Du far ju stalla sa mycket fragor som helst om detta nu". Jag hade ju fortfarande ingen aning om vad som skulle handa, sa nar jag ser skylten sa sager jag bara "Ni far inte gora sa har mot mig" och borjar ju bola igen nar vi akt forbi skylten. Vi stannar och jag bolar och bolar. Och jag fick ju gora som jag ville, ville jag sa fick jag men ville jag inte sa var det okey ocksa, men jag hade ett bra team sa jag sa att jag skulle gora det, jag fick bilder och FILM, sa nar jag kommer hem har vi film och bilder att kolla pa allihopa!! 

GUD det pirrar i magen pa mig nu nar jag tanker pa det till och med!! Herregud Emelie, du gjorde det ju verkligen!! Det har har i alla fall varit varldens basta fodelsedag och jag tror ingen av er kommer att ha det lika bra som jag har haft det. Aven att jag inte ens fattade nagot nar vi akte dit, det ar emelie i ett notskal det :D Men guud, vilken javla underbar dag jag har haft, och sa fick jag sushimiddag pa allt, forsokte ata med pinnar men gick at pipan of course xD


VET DU VAD JAG HALLER PA MEED??!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Självklart så hoppade du fallskärm :D Dels för jag fattar det utav texten och dels för att jag ser lite bilder i bakgrunden där folk hoppar =D!! Gud vad coolt hurru!!

Själv skulle jag aldrig våga göra det, men då är ju jag sjukt höjdrädd också ;D!

Om det nu var det alltså, hehe:D!



Kul att du hade en bra födelsedag iaf!!!:)

2009-05-06 @ 11:58:16
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0