Tre och en halv dag kvar ..

.. tills planet fran san fransisco lamnar marken. Sa nu har vi 3 fullplanerade dagar framfor oss. Imorgon, mandag ska vi ta med oss picknick korgen och aka upp till bergen Yosimte national park och kolla pa alla fina vattenfall och bara njuta utav den fina utsikten som vi blickar emot. Pa tisdag sticker vi tidigt, tidigt for att aka ivag till kusten och spendera en natt dar med lite shopping och mysigheter. Direkt darefter sa sticker vi upp till san fransisco och spenderar sista natten pa hotell och shoppar lite och sadant. Sen pa torsdag vid 12 lyfter planet fran san fransiscos flygplats mot stockholm arlanda. Sa jag kommer vara hemma helt i sundsvall nagongang vid 8tiden pa fredagkvall! Det ska faktiskt bli riktigt skont att komma hem till sin egna sang men det trakigaste utav allt ar nog att lamna alla dom har underbara manniskorna jag traffat pa den har resan, jag kommer defenitivt tillbaka!!! Forsoker ju prata in mig hos Chads lillebrors flickvan Tammy att nar dom skaffar barn ska dom ringa efter mig sa kommer jag som Au pair, och samma sak har jag sagt till Bettan och Chad ;)

Igar lordag var det alltsa stort brollop!! SA UNDERBART FINT! Jag som aven hade sagt att jag INTE skulle borja grata, ja vad tror ni jag borjar gora, jag borjar ju saklart storbola.. Nar alla vi tarnor och killarna hade gatt in sa kom ju saklart min underbart fina syster Bettan in tillsammans med Kjell. Nar jag sag henne sa foll saklart nagra tarar och mer blev det nar Chad skulle saga sitt "du ar mitt igar, du ar mitt idag, du ar mitt imorgon". Ungefar nagot i den stilen, han kunde ju inte heller halla sig sa mina tarar rann, Gregs (bror) tarar rann och Chads tarar rann. Och massa mer of course, sen sa blev det in till middagen, mycket trevligt. Det blev ju brudparets vals ocksa, sa tjusigt! Och sen sa klart blev det ju av med strumpebandet for bettan och latexstringen for chad som skulle kastas till alla singlar, dock fick jag inget av det. ;)
 
Sen var det upp till bevis nar det gallde dansen, dock dansade jag inte sa himla mycket utan det var en del som holl sig i koket med personalen, MYCKET trevlig personal maste jag saga, tummen upp for dom. Dar inne bjod dom pa shots av nagon italiensk likor och vattenpipa med chokladmint smak, mumma. Jag tog ju saklart for mig eftersom vattenpipa kan man inte saga nej till xD Sen sa larde jag ut lite om hur man kunde gora med mun mot mun att ena andas in och andra blaser roken i dens mun. Svinskoj hade vi verkligen. Sen nar ena killen borjade skulle packa ner potatismosen sa var jag tvungen att slanga in en kommentar pa att den var svingod och fragade ifall vi kunde fa med oss lite hem, ja da fick vi en hel plat for typ 50 pers eller nagot sant. Ojoj, sa skrev han pa foliet "Going to sweeden". Exakt den stavningen ocksa. Det var sa himla roligt. Och nar festen var igang riktigt och alla var lyckliga och glada, anna och jag hade javligt ont i fotterna sa kom ju jag pa det att jag skulle ju skriva i gastboken, jag borjade med att skriva att jag skulle forsoka skriva i mina nya naglar, inte det lattaste you know. I allafall sa borjade jag klura pa vad jag skulle skriva, person efter person gick forbi mig och ena killen som stog ute for att halla koll pa alla taxibilar och sana saker stannade och fraga i fall jag inte var harifran, och fragade hur sverige var ifall vi hade sno aret om och sana saker, sa da stannade jag ju upp och prata med honom. Sa medans jag prata med honom sa stannade ju en annan som jobbade dar och pratade och det var hur trevligt som helst, sa jag fick han kocken att skriva i gastboken ocksa, han forsokte sno lite av min plats men det fick han minsann inte x) I alla fall sa gick dom och jag skulle ut och sta runt brudparet for deras sista dans innan dom skulle dra till hotellet, jag gick tillbaka sen nar det var klart for att skriva KLART mitt. Tror ni inte jag fick hora da av han kocken "Men, ar du inte fordig an, gud vad du skriver" och en gang till typ samma sak och till slut sa var jag bara tvungen att saga at honom xD Men det var roligt, jag fick ju respons i alla fall. Sa aven at honom att han kunde komma och halsa pa oss i sverige nagonting, dock sa kommer ju troligen det inte handa eftersom han inte fick email eller nagot xD Sa shit happens you know xD 

I alla fall sa har jag haft en javligt rolig resa och att nu ska jag bara lagga over dom flestas bilder pa mina minneskort sen blir det att packa till sa det ser bra ut och inte for tungt for att sen sova jarnet for imorgon sticker vi kl 7 pa morgonen, sa sov gott allihopa!

That's all folks!



"Dude, do you take Bettan.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0