"You look sexy in that dress"

Hello you guys!!

Min dag har varit svettig, riktigt skon och riktigt varm! Och jag klagar verkligen inte, forutom att jag inte fatt nagon riktig branna, forutom pa NASAN! Men jag svar nu ska jag fan pressa imorgon, blir att ligga pa filten och bara steka imorgon hoppas jag, kanske fatt lite farg men det ar inget som syns sadar jattemycket direkt. Sa ska jag aven gora naglar pa fredag I think. Vi ska val forsoka hora med Tammy vilken salong hon varit pa for hennes satt valdigt bra. Och jag har ju planer pa att ha dom kvar hur lange som helst, sen far kanske Anna gora lite pa mig i sommar eller nagot sant :)

Annars idag sa har jag stekt, of course. Klev upp som en HELT NY manniska, inte sa konstigt tanker val ni nu va.. Men sa var det, fick sova ut lite grann, till nio i allafall, det var riktigt skont, sen sa klev jag upp med stralande sol och drog pa mig bikinin pa en gang saklart! Gick ut och stekte ett tag sen sa stack jag och kollade lite pa bdb och sag att MILLA den dumma kossan hade ju sprackt mitt lur, sa nu far jag val ta och lagga upp nagra bilder senare, nu blir det inte for snart ar det mat!!

Och jag ringde och beratta for mamma idag ocksa om min fodelsedagspresent fran alla har. Och hon skrek i telefonen "NEJ GJORDE DU, GUD VAD ROLIGT! HUR KANDES DET?!" Hon vart helt overlycklig att jag hade gjort nagot som hon hade velat gora i 30 ar men att nu var hon for gammal tyckte hon. Hon blev ju uberglad verkligen. Undrar bara hur det ska bli med pappa nar jag berattar for honom senare om ungefar 1 1/2 timme ;/ Det kommer nog ga skitbra han ar nog inte skeptisk alls, jag trodde mer att mamma skulle vara det eftersom hon ar sa hysterisk om att jag ska ta pa mig solskyddskram och sana saker. For jag satt pa hogtalaren nar jag berattade och alla borjade skratta. Det var jatteroligt!

Anna skulle klippa sig idag sa hon och jag akte dit medans marlene, kjell och kristina stack till wal-mart och shoppa los dar.. Hon var klar ganska fort sa vi stog nog en halvtimme och vantade pa att marlene skulle hamta upp oss sa vi gick runt lite dar och vi fick varldens blickar typ som att vi skulle varit nagon slags alien or something.. Men det var skont vader, varmt och soligt.. Brillorna glider pa varje gang man gar ut utanfor dorren!

Nar marlene kom och hamtade upp oss akte vi ocksa bort till wal-mart och kollade lite, kakade pa donken, den vi at var mycket god och finns inte i sverige, dock hittade vi inget pa wal-mart, eller jo jag hittade smink.. 3 mascaror som ar svindyra hemma och cover girl foundation. Blev ocksa en rouge och en lappsyl som fick folja med hem. Annars hittade vi inget alls. Men det ROLIGA var ju att nar vi stog utanfor wal-mart och anna skulle tanda en cigg sa kommer det en kille och cyklar forbi oss och slanger upp den kommentaren till mig att "You look sexy in that dress". Det var riktigt roligt och det kommer nog sitta fast i mitt huvud under hela den har resan att pa min forsta riktiga dag som 18aring sa fick jag hora att jag sag sexig ut xD That really mad my day brighter hahahahaha! Jag tror dock inte att han horde att jag sa tack efterat nar jag val fatta att det var till mig. En kvinna som skulle in pa wal-mart kollar pa mig och sager "ouh, that was a compliment". Och saklart sa faller bade anna och jag in i skratt..

JA JUST DET! Igar nar vi var pa Target och skulle prova bhar sa skulle vi ta provhyttarna mittemot varann, sa jag valjer ut en och anna oppnar dorren mittemot for att kolla om den ar ledig, saklart ar den inte det och hon smaller den rakt pa en tjejs RUMPA, faaan vad vi garva nar det tog stopp och vi forsokte verkligen vara riktigt diskreta med det ocksa men det gick ju at helvete som vanligt. Och idag nu sa sager hon det att hon kanske ska borja ga ut pa krogen med mig. For nu ar vi ju dom tuffaste brudarna i stan liksom, vi kor varat race och vi kommer att kicka ass! Nae gud jag alskar min kusin, she's the best, hon ar sa brutalt snall sa det finns inte, och hur roligt har vi inte da. Hon sa det idag nar vi kakade. Hon ar inte med an arton hon heller. Asbra sager jag for vi diggar bada samma grejer ungefar. Tillsammans ar vi sa javla cool!! :D

Asch, nu tankar jag fan inte skriva na mer, ska istallet ga ut till dom andra och vara lite social med familjen. Jag kommer val halla er lite uppdaterad aven om det blir sallan och mycket xD

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0