Det där var droppen!

Alltså, nu är det förfan nog för mig!
OCH NEJ! jag tänker inte ens skriva hallå eller något!

.. Nu är jag så jävla förbannad så det finns inte! Hur kan en snart 63årig man och pappa skriva BITCH till sin dotter på facebook. Och att alltid dra upp samma saker - "du hjälper inte till hemma. Du diskar inte ens. Du kan inte ens diska. Jag tvättar dina jävla kläder och vad gör du?! - inte ett skit!"

Det är liksom det här "been there, done that, got the t-shirt". Ska du aldrig växa upp du eller, du lägger tydligen ALDRIG märke till att jag har en skola 5 dagar i veckan som jag går i, att jag har 700 prov och måste plugga när jag kommer hem. Att jag när väl jag är LEDIG och inte jobbar så vill jag vara just det, LEDIG! Inte behöva springa som en jävla hund efter dig. Du ska fan vara glad att du får 1273 kr i månaden för att jag bor här din jävla idiot!

Att jag har ett jobb tycker du är bra, men ändå får jag skit för att jag inte hjälper till, gör de och de. Men för i helvete gubbe! Du har gått i pension, du har all fritid i världen, gör något bra utav den jävla tiden då och gör det du tydligen vill att jag ska göra, istället för att vänta tills JAG är ledig och inte jobbar och tvingar på mig det!

Och även om jag inte skulle bo här, så skulle det gå lika mycket ström, lika mycket hyra och bredbandet skulle du betala ändå så du ska i helvete inte skylla på mig! För jag använder internet lika mycket som du skulle ha gjort ifall jag inte bodde här, om inte mindre eftersom jag går i den där jävla skolan som tydligen ett jävla tidsfördriv enligt dig! Och du snackar om att Hubert är en jävla lyxartikel, jo tjena. Släng den där jävla bärbara datorn i väggen för DET är fan i mig en lyxartikel! Och det där jävla mobila bredbandet, skulle du inte heller behöva ha ifall du fick upp det där jävla plattarslet ur soffhörnet och fixade till routern!

ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag fattar INTE hur man inte kan uppskatta en fantastisk dotter som sköter skolan exemplariskt, är omtyckt bland massa vänner omkring sig, tjänar ihop sina egna pengar och tar vara på sig själv (och har gjort de senaste 18 åren).



Stå på dig Emelie! Vi finns bakom dig!

2009-11-15 @ 12:33:24
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0