Come away with me

Tjosan trosan!

Tänkte försöka berätta lite om min supergalna helg!

Fredagen började på willys, handlade veckans käk och började till och med festen redan på parkeringen! Sen packade vi trångt in oss i dom 3 bilar vi hade och körde upp till Pierres stuga i Roten. Och så klart åkte dom bästa i partybussen ;) poppade på bra musik som satan! Sen när vi väl hittade dit så packade vi upp och bestämde sovplats typ, så klart fick jag den skönaste, tydligen hade inte dom andra sett den underbara sängen som jag fick, vi alla brudar sov uppe på loftet, och det blev ju även så att andreas och fille sov tillsammans med oss, så dom fick dela plats med malin och mig. Självklart blev det grillning och bastu på kvällen tillsammans med galna händelser!

På lördagen var dom flesta sjukt sega, men ändå så hade vissa inte tillräckligt med alkohol så jag fick köra ner 3 stycken som skulle handla och så passade jag på att köpa lite pizza också ;) väl hemma igen så snackade vi mest, vissa började dricka riktigt tidigt och blev riktigt fulla. Det blev även bastning för dom flesta på lördagen men det varade inte länge för dom flesta heller, dom blev för trötta. Jag tror ändå lördagen var den galnaste dagen, Pierre vart full som stryk, andreas också. Killarna blev galna och dansade som idioter. Ulrica och jag gick några ronder brottning! Måste göras om!

Söndagen slutade med städning och packning och lite av madagascar 2! Och sen bar det av mot civilationen igen. Men jag kan ju säga att den här helgen ska göras om flera gånger innan vi går ur trean! Jag tror alla hade sjukt roligt!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0