I'll make dessert of him

Hallå!

Jag blir lite ledsen i ögat nu, mina spelningslistor på spotify har typ försvunnit alla mina bra! Jag blir förkrossad, jag vet inte varför det ska skita sig för. Har inga listor kvar alls nästan :s Enbart dom helt-okejiga..

Jag hade både en ny förfestlista, chillmusik och rock, även lite blandat som försvunnit. Plus att Malins lista och Mathildas lista är helt puttsväck! Blir förtvivlad!

Iallafall. I veckan har jag haft en RIKTIG skoldag, det var i måndags. Sen så har vi enbart haft temadagar, eller dialogdagar. Igår, tisdag var det svårt i dom grupper man hamnat i och i ämnet vi skulle diskutera. Idag var det enklare för man kände sig lite säkrare i gruppen och vi hade ämnet funkonalitet och funktionshinder. Där hade jag ju faktiskt lite att relatera till så det blev enklare för mig då att uttrycka mig.

Under dom här 2 dagarna har vi även lekt lite olika lekar och gjort övningar för att bara lätta på trycket typ. Igår fick vi börja att rita av varann utan att kolla på papperet, man fick enbart kolla på varann och rita utifrån det. Och sen då skulle man välja 3 av bilderna och beskriva sig själv med dom ungefär.

Annars den här veckan har jag varit sjukt trött och sjukt seg i skallen. Är även jävligt skolless nu faktiskt, vill inte alls gå på lektionerna, men gör det ändå, konstigt nog xD Är också ganska less på tillvaron jag har just nu, den är inte speciellt supertrevlig om jag säger så. Men jag tänker INTE ta första steget igen, för det är jag ganska less på att göra, har jag gjort nu svinmycket och tänker inte vara någon svans eller så.

Är som att det går runt i en cirkel hela tiden, vänner - ovänner - vänner - ovänner. Och det orkar jag inte mer, jag vill satsa på VÄNNER, för ovänner tar så mycket energi ifrån oss båda och så vill jag inte ha det. Tänker tillbaka när vi snacka om allt, nu säger vi knappt hej till varann. Det är fan jobbigt. Men ändå vet jag inte hur jag ska bete mig mot dig när det är såhär, eftersom du inte säger något heller.

Jag är ingen ängel, inte du heller. Och även den här "tystnaden" tar mycket energi i alla fall från mig, vet inte hur det är med dig men. Är i alla fall jobbigt och vet inte vad jag ska göra åt saken för jag vet som sagt inte hur jag ska bete mig. Känns som du är SVINSUR och vill typ inte veta av mig och ha något med mig att göra. Du kanske känner samma...

Adjö

Kommentarer
Postat av: izzi

jättesöt profil bild på dg :)

2009-10-22 @ 17:30:08
URL: http://zezy.blogg.se/
Postat av: izzi

jättesöt profil bild på dg :)

2009-10-22 @ 17:30:21
URL: http://zezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0