Last request

Godkväll!

Min dag har varit ganska härlig faktiskt. Vaknade så klart av Hubert imorse (som vanligt). Slängde ut honom och sov i någon timme till, vaknade och hoppade in i duschen och gjorde mig klar för en fika med mathilda k! Hon och hennes mamma kom och hämtade upp mig och vi stack in på charm och fikade. Medans vi satt där så kommer Calle och går förbi, vi känner nästan att vi vill heja och fråga om han kommer ihåg något från den fredagen när han träffade oss.

I alla fall så stack vi efter någon timme eftersom jag skulle ha lektion 12:40. Så vi splittrades och jag stack på dryckeslektionen och waina lite för ullis. Men lektionen gick ganska fort. Fick info om studenten av Fällan och Fisken. Bra gjort där!

Annars så snabbade jag mig hem och tryckte i mig ett halvt paket nudlar sen drog jag med ullis till friskis för att träna, men danspasset var så tråkigt så vi gick ner till gymmet, stannade där i 10 minuter och sen blev det att vi bara satt och pratade. Jag skulle även tanka pappas bil idag, det gick inte så bra eftersom tanklocket inte vill lossna. Jag blev så förbannad att jag nästan började grina, men det gjorde jag ju inte!

Nu ikväll har pappa sålt sin säng och måste antingen sova på soffan inatt eller hämta upp tältsängen från förrådet, SUCKER! För mig blir det greys och sovasovasova. Har fortfarande inte fått sett DH och Ugly som pappa spelade in igår, får se om jag hinner med det imorgon!

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0