Man in the mirror

Hallå!

Ja, veckan har faktiskt gått jävligt fort. Fast den gick jäävligt segt i början, typ söndag, måndag och tisdag, det var nog 3 av dom segaste dagarna på veckan. Sen har dagarna bara flygit förbi tycker jag.

I onsdags var jag inte hemma på hela dagen ungefär, tog med malin upp till Härnösand och var där i några timmar, sen blev det utgång på kvällen - stadshuset tillsammans med Filip, Mathilda, Malin och Camilla. Det var trevligt. Kom hem vid ca halv 4 och då blev det att kolla tvn och inte sova nästan alls, vaknade av telefon på torsdagmorgon av att dom ville att jag skulle hoppa in och jobba i 7 timmar, vilket jag gjorde, där försvann ju hela torsdagen, plus att jag var med Malin & Emelie och såg "This is it" på kvällen.

Och idag blir det att plugga, gå på basket, ska följa med Mathilda på birsta en snabbis också nu snart. Sen tror jag att jag dissar utgång ikväll för att jag känner att jag måste nog plugga istället, om jag inte övertalas av någon det vill säga. Lördag kommer bestå utav plugg och söndag också, plus att då är det lite program som jag missat jag ska se. Sen är det ju skola igen på måndag, drygt..

Aja, inte långt kvar nu till jullovet kommer xD Har varit ganska skönt att vara ledig den här veckan faktiskt. Men har inte fått mycket gjort. Men aja, det är sånt man får ta när man glömmer bort att man ska ha prov igen efter lovet.

Nu ska jag väl ta och klä mig och vänta på att mathilda kommer vid 4 och hämtar upp mig :)

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0