Broken strings

Godkväll.

"The past is gone" citat från Aerosmith

Ikväll är jag en hespropp. Hade restaurangen öppen ikväll och det gick ju bra. Jag har fått hälsporre vilket är mindre roligt. Så jag satt mest hela kvällen, gjorde iordning allt sen så fick vi ju inte EN enda jävla beställning så vi gjorde fiskspett i onödan, hade kanske inte ens behövt vara där. Dom hade klarat sig ändå!

Nu har jag kanske gnällt en hel del på min fot hela dagen egentligen, från det jag kände att "nej, nu helvete är det kört". Tills nu när jag lagt mig i sängen. Men jag kan ju lova alla som inte vet vad HÄLSPORRE är att det verkligen inte är skönt och man knappt kan gå på foten för att det gör så fruktansvärt ont!

Jag hade väl inte tänkt skriva så mycket mer nu, sängen väntar och jag längtar så. Skulle gärna vilja ligga kvar i sängen imorgon och bara ligga under täcket och tänka på alla världens problem. Det är förbaskat mycket som snurrar i mitt huvud nu! Liksom allt mellan himmel och jord. Jag förstår inte riktigt varför men det är väl för att det är höst och man blir väl lite höstdeppig eller något sånt i den stilen.

Tänkte i alla fall slänga in en låt som jag är ganska kär i nu :) Plus att att dom lagt in den på The Notebook gör ju inte låten sämre!!

Adjö

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0