Matildas nya blogg

Hallådär i rutan!

Tog och gjorde i ordning en header åt Matilda lite snabbt ikväll för jag kände att sure, nu kan jag göra det.
Har ändå liksom ganska bra sovmorgon imorgon. Men det jobbigaste är väl att NU så ska vi vara på arbetsförmedlingen kl 10 om vi vill ha information om "JOBB UTOMLANDS". Det känns ju ändå som man vill dit och lyssna och få veta eftersom jag VILL så gärna jobba utomlands. Men kl 10, jag har ju förfan sovmorgon till minst kl 11. Känns lite taskigt att man ska behöva SLÄPA sig ur sängen och dra in till stan och arbetsförmedlingen enbart för det där. Men är dom lite små sjuk i huvudet så är dom väl det. Inte så att vi hade något före heller ._.

Jag står verkligen i valet och kvalet om jag ska gå och lägga mig nu snart och dra mig upp i morgon och åka in till stanhelvetet och lyssna på dom. Kan ju vara bra i alla fall. Det finns både FÖR och EMOT när det gäller hela den skiten.

Nej, varför åka dit nu imorgon när man troligen kommer kunna fråga dom senare när man vill ha jobb och hade tänkt söka utomlands. Kommer förmodligen ändå behöva deras hjälp då så whatever.

Tillbaka till det första, här är en bild på matildas header och klickar ni på länken så kommer ni ju till hennes sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0