Back to the future!

Jaha, vad ska jag skriva om idag?

Har haft lunch mestadels denna vecka, har gått bra. Efter praktiken igår så åkte jag hem till pappa för att vi skulle äta först och handla lite till mig. Han skjutsade hem mig tillsammans med min cykel. Så jag tog min första cykeltur imorse. Var riktigt skönt när solen låg på. Inte lika skönt hem eftersom det regnade. Var helt dyngsur när jag kom hem typ så jag slet av mig alla kläder och la mig under täcket och poff blev jag jättetrött.

Halvsov fram till halv6 ungefär, så klev jag upp och klädde på mig och åkte till pappa för det fanns varken olja eller vatten i bilen. Så han hade lovat att fylla på. Så klart ska det alltid krångla så vissa gånger såg det ut som att pappa skulle slita sönder lite här och där. Men det gick bra till slut så jag fick mitt vatten och min olja.

Åkte efter det ner till mamma och hämtade lite sängkläder och usb-kablar. Min dator har ju gått och blivit knäpp. Så nu kan jag sno bilder från andras kameror också. Fick en tjuga så jag kunde åka och köpa köttsoppa, har ju varken pengar eller mat hemma så. Funderar på om jag ska ta och värma på den och göra massa klimp, sånt måste vara med! :)

Har en liten nostalgitripp här från när man var liten och älskade tillbaka till framtiden. Så jag slänger in en låt, the power of love och ett klipp med Johnny B Goode.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0