dagens inlägg

Blev ingen praktik för mig idag, hade massa trassel med en hel del grejer som jag helst inte orkar gå in på. Så jag klädde på mig och drog emot birsta för skulle handla lite med pappa, hade ju inga grejer hemma. Han hade lovat att bjuda mig på frukost, så jag fick varmkorv, kan lova att det var gott.

När vi handlat klart så åkte jag hem till mamma för att hon skulle hjälpa mig med mina problem. Så jag hoppas hon gör det nu också. Jag åkte till pappa efter det för han hade lovat mig lite bröd, haha. Så förde över massa pengar och sen skulle han även försöka byta batteri i klockan jag hittade hemma hos mamma, vilket misslyckades. Men jag skulle ju ändå ut till birsta igen för att ta ut pengar så då gick jag och fixade klockan så nu har jag en fungerande handledsklocka.

Medans jag var där så gick jag in på Panduro och träffade Johan, så jag prata en stund med honom och sen så såg vi Jocke, jag skulle ändå kila så jag träffade Jocke en stund också :) Han skulle prova glasögon så jag provade med honom, inte för att jag vet om jag hittade några som jag passade i. Jag kan aldrig vara riktigt seriös när jag håller på med såntdär.

Tror jag inte mår så bra heller, men vet inte varför. Massa tankar i skallen som bara snurrar runt, runt och vet inte vart jag ska göra av dom. Vissa dagar är det även jävligt tungt att kliva upp hur sängen. Och det är inte för att jag är trött utan jag vill bara inte visa mig överhuvudtaget..

Kommentarer
Postat av: Milla

hahaha yeahyeah låter FINT det hurru ;)

2010-04-08 @ 22:06:23
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0