Deklaration

det känns riktigt bra att man får tillbaka på skatten, är väl egentligen ganska glad att jag börjat skatta nu. Det dras ju så man får ju egentligen aldrig se pengarna. Det är värre om man måste betala tillbaka som jag fick göra förra året. Då har man pengarna men måste betala tillbaka, inte roligt!

Men i år får jag banne mig tillbaka och jag är lycklig som jag vet inte vad! Får tillbaka 10lax och dom ska spenderas väl kan jag lova! Spara en del också ska göras, det är massa pengar, som att jag skulle få hela mitt körkort gratis ;D Hur nice är inte det då?

Ja i allafall, min helg har väl varit ganska jobbfylld. Först så praktiserade jag lunch på oscar på fredagen, sen kl 3 började jag jobba på citylife. Sen lördag började jag jobba 9-15 på citylife, sen vidare till oscars och praktiserade mellan 16-23,30. Efter det blev det att jag stannade kvar på oscar och tog det lugnt, grabbarna i köket tog lite afterwork-drinkar medans jag hällde i mig cola, jag körde ju. Fick agera lite taxi åt sanna också, alltid soft.

Idag har jag också jobbat, men på citylife mellan 11-16. Rebecca kom och hjälpte mig, hade en beställning och visste inte riktigt vart jag skulle. Men det gick bra och rebecca stannade med mig hela dagen, underbart :D

ikväll blir det bara datorn, sängen och tv skulle jag tro, orkar absolut ingenting. Måste kanske göra i ordning mat också men sånt är jobbigt och avancerat ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0