Fullt upp

Hallå!

Har alltså fullt upp nu, eller beror väl på hur man ser det.
Men i måndags så jobbade jag åt rebecca, 11-16. Så fick in några timmar extra där.
Sen igår, tisdag så hade jag kvällen på praktiken (oscars). Men där fanns det ju knappt något att göra så fick gå hem vid 19tiden, började 15.

Igårkväll skulle jag egentligen ha städat men orkade inte så det har jag gjort idag istället, det går ganska snabbt enkelt när man väl sätter igång. Det jobbiga är att ta sig i kragen och verkligen börja med skiten.
Så nu har jag precis haft visning på lägenheten eftersom tjejen som jag hyr av vill sälja den, är förståeligt när hon själv inte bor i sundsvall längre.

Dom kollade runt och hade väl egentligen inte så många frågor, den första gick bara runt och kolla sen drog han ganska snabbt, han ogillade att det inte fanns någon balkong.

Imorgon vet jag inte vilket pass jag ska ta, funderar på kvällen men är inte riktigt säker ändå. Jobbar lunch på fredag för jag har fått några timmar på åhlens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0