Ibland chockas jag bara

Hallå!

Gårdagen var bra, var jävulskt slut och trött i huvudet efter många tidiga dagar. Skar mig även på vänstra pekfingret och det gjorde ju inte saken bättre. Blödde som en gris gjorde jag också. Men fick ju för första gången använda fingerkondom, tyckte jag var lite roligt.

Blev väl lite grinig efter halva lunchen och jag vet inte riktigt varför. Men ont i huvudet fick jag också så kan ha varit därför. Huvudvärken försvann inte efter att jag tagit alvedon heller, så försökte med att sova när jag kom hem. Det blev inte bättre ändå. Till slut tryckte jag i mig en ipren och då blev det bättre efter ett tag. Kan ju ha varit så att jag glömde bort skiten efter ett bra tag och när jag hade druckit lite.

Malin och jag skulle ju dra ut. Blev inte sån fruktansvärd stor utgång för våran del, blev mest dricka hemma hos mig, vi gästades av Jacke och Viktor också som kom vid halv 11 haha. Men det var trevligt och vi tog taxi ner till stan runt 12. Henry och Jocke sprang förbi precis innan vi skulle åka så dom kunde inte stanna :p

Tog bussen hem kvart över 2 för då var vi slut. Väl hemma så ringde jag pappa och sen somnade jag med hälften av kläderna på. Vaknade vid 5 av att det var någon riktigt konstig film på 3an :s Så då kom jag ju på att jag hade smink och kläder på så då gjorde jag mig klar för sängen och somna om riktigt jävla skönt. Vakna runt 12 och låg i sängen med hubert enda fram till 2. Riktigt jävla skönt. Sen åkte jag till birsta för att äta med pappa och handla lite. Blev en supremeburgare och cola!

Ikväll har jag tvättat, eller håller på. Sen vet jag inte vad som händer. Får se vad som händer OM någon vill busa kanske :)

Ja juste! Kollade massa bilder på facebook förut, jag blir bara chockad av vad ungdomar gör nu för tiden :o snacka om att ha hamnat i helt fel gäng enligt mig. Antingen så vill dom bara förstöra vardagen för sina föräldrar eller så är dom lycklig så. Jag tror dock inte jag skulle vara det. Men nu är det väl inte mig vi snackar om..

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag tro fotograferingen är den 24 maj om ja inte minns fel :)

2010-04-18 @ 19:01:51
URL: http://matildaolofssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0