Underliga drömmar

Jag måste säga att på sista tiden har jag haft riktigt underliga drömmar. Jag förstår dom inte själv, vissa är mysiga och glada. Andra är lite skrämmande och dystra. Eller dystra kanske inte är det rätta ordet men jag kommer inte på ett annat för tillfället.

Som i natt var det jättekonstigt. Först drömde jag att jag var i mitt kök här på ömalm, och helt plötsligt fick jag in bongar som man får i restaurangkök, och folk beställde mat. Hade en kille här också som blev sur och sprang ut i trapphuset och jag sprang efter, varför vet jag inte. Helt plötsligt var vi på en stig och gick, och så kom det gående några kineser och drog in mig i ett rum. Fråga mig inte hur. Men dom försökte stirra in i mina ögon och göra något jävla konstigt med mig, men jag blunda och dom blev förbannade så jag kom därifrån på något konstigt jävla vänster. Och poff var jag tillbaka med den här killen .. Ja det var svinkonstigt, jag fattar inte riktigt själv.

Men som sagt, först var det en mysig och rolig dröm, sen blev den bara läskig :/

Tänkte inte bli så långrandig här för jag vill sova nu. Ska upp och jobba kl 08 imorgon. Blir lunch resten utav veckan också. Så slänger in några låtar som jag gillar för tillfället, speciellt den sista :p

Daniel Beddingfield - If you're not the one



David Gray - This years love



Slash ft. Fergie - Beautiful dangerous




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0