Änn en söndag

Igår var det bröllop, superfint ska jag säga!
Min syster och hennes "nya" man var så underbart vackra när dom kom gåendes tillsammans in i kyrkan.

Hela dagen började med att Marlene kom och plockade upp mig på förmiddagen. Hon skulle ju få håret fixat hos en frisör. Under tiden vi var där så fixade jag både mig själv, Tinas (bästa vännen) make up och både Marlenes naglar och make up.

Sedan for vi vidare till kyrkan. Där var allt perfekt och jättevackert. Vi for senare vidare till lokalen där festen skulle vara. Jag hade fått i uppdrag att ta kort på alla par/familjer så dom kunde ha bildbevis i gästboken ;)

Marlene, Anders & sonen Arvid kom senare i en gammal jättefin bil så vi fick ta kort. Vi gick in och vi alla började börja skåla. Det serverades kall buffe som var supergod. Till "bröllopstårta" hade dom små portionsbakelser med vitchokladspannacotta med hallonpure inuti. Mycket god!

Talen bara flöt på och till slut så tackade Anders och Marlene för man kommit och sen efter det drog festen igång. Med ett eget liveband, god dryck och många skratt. Jag hörde att festen höll på enda fram till morgonkvisten. Så jag tror dom hade en underbar dag/natt.

(bilder kommer senare)



Idag har jag då jobbat hela 8 timmar, 3 timmar extra. Men inte klagar jag inte. Bra med pengar, det gillar vi!

Så nu är jag faktiskt helt slut. Det blir ett bad nu sen är det ju faktiskt film kl 21 på trean tror jag det var. Poseidon var det ja. Den jag har ju sett tidigare men det var ett bra tag sen.

Kommentarer
Postat av: Milla

svar: Men passare du köper ju färdigmat du också!!!

2010-08-08 @ 20:36:45
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0