Bättre person?

Alltså..  
Jag känner att det här inte riktigt går ihop. Det är något som inte stämmer.
Den cirkel jag trodde var rund var tydligen inte så rund.
Ja, jag var brutalt ärligt, men jag frågade först ifall jag fick vara det.
Då enligt mig borde man kanske inte göra sån stor grej utav allt och gå in i försvarsposition.
Så skulle åtminstone inte jag hantera saken. 
Och sen tycka jag var barnslig, eller? Något stämmer inte.
Men gillar att det blev prat bakom ryggen också. Det uppskattas alltid.
Kritik är väl ändå en sak som jag tycker man borde kunna ta till sig.
Även om det är dålig kritik eller bra kritik. Enligt mig är allt positivt
eftersom man får uppfatta andras åsikter och man kan alltid förbättra
genom att höra kritik. 
Nu är det ju också så att jag öppnar aldrig munnen för att såra, utan mer berätta
hur jag kan känna mig i vissa situationer och uppfatta vissa människor.
Jag är en ärlig människa, och det kommer jag förbli. That's my final say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0