En till himmel

Fortsätter med den sista packningen, fixar till lite i lägenheten.

Har tömt båda kamerorna så har extra mycket utrymme. Kan ju lova att jag kommer vara paparazzi där nere ;) Så antar att det bara är bikini, smink och lite småprylar kvar att packa ner. Har packat ner ALLA sladdar nu. Laddare till mobil, ipod, kamera & systemkamera, högtalare. Tror det räckte så va?

Växlade pengar igår. Ca 5000 får följa med mig. Isabelle (kusin) sa att det var väldigt dyrt så kommer väl vara pank efter ett tag eller nå'. Köpte en undervattenskamera också. Så nu ska vi få vackra bilder ;)

Satt även igår och försökte fixa till musik på Ipoden. Det krånglade i början eftersom jag hade fått hem fel format på en del Teddybearslåtar. Men hittade en converter som inte la till ett ljudklipp varje minut i låten. Och som inte bara konverterade halva låten. Så till slut löste sig allt och nu har vi en del partymusik med oss. Både nytt och gammalt. Men förmodligen uppskattas allt :p

Eftersom det troligen inte blir något mer bloggande förrän jag sitter på Västra vägen igen så slänger jag in en låt som jag börjat gilla mer och mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0