...

Det finns stunder då man bara vill försvinna från jordens yta.
Eller göra som man gjorde när man var liten, gömma ansiktet i händerna för då syndes man ju inte.

Ibland kanske andra måste förstå också att man kan inte vara tiptop och hålla koll på ALLT. Speciellt inte när man precis flyttat, jobbar som en gris och när man väl kommer hem så vill man helst bara försvinna ner under mark.

Men det kanske är lite svårt för vissa som inte gör speciellt mycket på dagarna. Men i så fall, ett tips. Tänk tillbaka på den tid ni jobbade och slet som mest, blev inte ni trött och kunde ibland inte hålla koll på alla saker som var runt omkring?
- Det tror jag för ingen jäkel är perfekt. Och psst, arbete blir inte lättare med tiden bara för att man har massa hjälpmedel.

I vissa stunder blir jag så ledsen och sårad när det för vissa verkar vara så svårt att hjälpa till lite. Fråga ut en massa och sen nästan skälla på en för att man inte kan hålla koll på allt. Och det är aldrig, aldrig roligt att höra negativa ord när man träffar personerna ifråga heller.

Ibland får jag känslan att jag varken duger, gör nånting rätt eller säger rätt saker. Är jag helt oduglig eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0