Resfeber?

Moster Annelie fyllde år idag (onsdag). Fick reda på det när jag satt mig vid facebook faktiskt. Så drog iväg upp dit med en liten men välment chokladask.

Fick även med mig resväskan som jag fått lånat (tack igen!) så nu står den här i min hall. Måste ta och flytta på den innan jag lägger mig annars kommer jag väl ramla över den i natt om jag ska upp och vandra.

Så nu känner jag i magen lite hur torsdagmorgon kryper sig på. Fick höra lite hur Isabelles (kusin) resa hade varit, dom åkte också till Kreta, fast till en liten ö. Och hur det var för Annelie när hon hade varit där med ett kompisgäng. Det var dock ingen trevlig historia.

Men jag tror vi kommer få kalaskul och jag håller tummarna på att dom har det jag önskar där borta :)
I så fall kanske det blir en liten överraskning när jag kommer hem.
Det blir även så att jag och Malin stannar i Sthlm när vi landar hemma i Sverige en vecka senare. Då blir det lite grönan och lite shopping i storstan & troligen någon sväng på krogarna.

Tror jag måste ta en tripp i gamla stan då också och få tillbaka lite minnen från när jag var där när jag var mindre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0