Tidsfördriv

- har du pojkvän?
Nej.

- bästa filmen?
Åh, förmodligen lejonkungen, UP & the notebook.

- en låt som får dig att gråta?
En bra massa, när jag är deppig

- kan du stå på händer?
I vattnet, sure. Annars kan vi alla stå på händer höhö ;)

- första stora kärleken?
Oj, hard one. Det måste nog ändå vara Niklas, som jag träffa när jag var 14.

- katt eller hundmänniska?
Båda faktiskt, sjukt underbara båda.

- roligaste skämtet du hört?
Oj, svårt.

- har blondiner det roligare?
Absolut ;)

- vad vill du bli när du blir stor?
Kock, bartender - utomlands.

- har du några syskon?
Of course, 3 halvsystrar.

- favoritplagget i garderoben?
Förtillfället är det mina haremsbyxor

- säg en låt som påminner om en gammal kärlek?
Petter - Längesen

- vilken åldersskillnad tycker du är den absolut maximala för ett förhållande mellan två personer ? spelar åldern någon roll?
Egentligen inte. Efter 15 borde man kunna bestämma kärlekens ålder själv. Även om man chockas.

- hur många barn vill du ha?
Max 3.

- berätta något pinsamt om dig själv!
Finns det något, i så fall lämna en kommentar.
Jag kommer inte på något :D

- har du fått ditt hjärta krossat?
Jodå, sånt händer troligen alla.

- är du kär just nu ?
Nej.

hur många cornflakes kan du balansera på tungan innan dom rasar?
Haha, aldrig testat men efter jag läst detta så kommer det testas xD

Hur många centimeter är du ?
171 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0