Begravning

Hallå.

Idag har det varit lite stressigt och jobbigt. Först imorse när jag skulle ta bilen så var den helt igensnöad. Så jättemycket is på rutorna, kunde inte se igenom rutorna. Så fick stå ute tills fötterna blev is men det blev att jag bara tog dom fönster som var viktigast. Alltså framrutan, och sidorutorna fram.

När jag väl kom iväg så drog jag järnet till Altinska för att hämta smörgåstårtorna. Ingen Karin där så fick betala till bageriet som inte ens ska ha pengarna ;) Men Anders hjälpte mig med dom in i bilen sen drog jag snabbt bort till mamma eftersom jag skulle lämna tårtorna och plocka upp dom.

Det blev jobbigt inne i kapellet eftersom det är en stor förlust. Men det gick bra ändå..
Åkte till lokalen vid mamma och fikade smörgåstårtorna och hade det så trevligt man kan ha efter en begravning.

Och nu sitter jag hos pappa och har lämnat lite grejer och fått lite grejer. Blir att äta middag med mamma, Janne, Micke, Camilla, Peter & Inger sen, oxfile m potatisgratäng och mangochutneysås.

Slänger in en låt som var på begravningen idag, gillar den skarpt.

Iggesundsgänget - Gunnar Vägman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0