Design

Hallå!

Idag har varit en fruktansvärt dryg dag. Kom till skolan vid 10, började med projekt. Det gick lika bra som vanligt.
Nu är bara det sista kvar sen redovisningen. Sen hade vi samhälle som jag höll på att somna på men vilket jag inte gjorde. Jag "vaknade" till av att jag höll på att somna :p

Svenskan började vi med en fördjupning som jag verkligen inte orkade fokusera på så Malin och jag gick lite tidigare och åkte hem typ. Sätter mig vid datorn när jag kommer hem och inser snart att sängen är skönare. Då är det ju OTH på dumburken så fastnar där och så klart är det avsnittet när Haley och Nathan gifter om sig och Nathan ska rädda sin farbror från att drunkna och han gör det nästan själv.

Sen i alla fall så gjorde jag en bloggdesign åt Mathilda förut och nu har jag precis gjort klar min. Är ganska nöjd faktiskt. Inte för lame och inte för spacead heller :)

Har lovat Malin en ny design också, plus Lina nu :) så blir nog att jag gör dom imorgon.

Mathilda Karlssons blogg - Mathilda

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0