Full fart!

Idag har det varit full fart hela dagen ungefär.
Började med att skynda sig till skolan imorse, började kl 8. Vi hade fisk idag igen. Men gick bra ändå. Sen var det att gå upp och hämta bilen och åka och lämna igen kattburen jag fick låna eftersom Hubert kastrerades igår. Och dom tyckte väl inte att jag skulle ha den såkallade bur jag hade. Så därför fick jag låna en, vilket var snällt.

Sen så åkte i alla fall jag och malin iväg och skulle köpa smaksättning till shotsen vi ska göra tills på lördag. Men nu ballade hon ur så nu är det bara mina jellyshot ;) Äsch, vi får se hur vi gör på lördag helt enkelt. Jag ska peppa henne att prova!

Just nu så tvättar jag också, ska snart upp och sätta på 2 nya maskiner och torktumla sängkläderna och handdukarna. Känner mig så duktig när jag gör sånt här. Malin kommer väl om en halvtimme igen och då tänkte vi göra shotsen och kanske städa lite, hon har lovat mig att hjälpa lite höhö.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0