Läskig natt!

hallå!

Jag har nyss kommit hem ifrån allstar och stan, kom dit efter halv 12 och har varit där hela kvällen. Såg en supersnygg kille också men han kommer man väl aldrig se igen ;p

I allafall, för att berätta om inläggets rubrik! Malin jag och kråkan hade lämnat allstar och stod och prata när det kommer fram, ursäkta uttrycket, men det kom fram en blatte till oss och sa något oförståeligt, så jag svamla något och vi gick en bit. Han gick och terra någon annan brud som blev förbannad. Då kom han på oss igen, men man tycker idioter ändå borde fatta att GÅR man därifrån så vill man inte ha något med personen att göra.

Men näe, han följde efter, så kråkan och malin sprang lite. Han följde fortfarande efter, så vi såg några killar så vi typ gömde oss bakom dom och bad dom hjälpa oss för han försvann ju inte. Till slut så blev ju förfan dom vän med idioten och vart finns polisen vid såna där tillfällen?!

Och nu när jag kom hem så ser jag en gubbe stå vid huset ovanför mig och det verkar som att han ska gå emot mig och han säger "jag har tappat nycklarna". Jaha liksom, vad kan jag göra åt det. Jag kan inte öppna åt honom även om jag skulle vilja. Så nu har jag provat ringa polisen men nej, dom kan inte hjälpa eftersom dom har så mycket annat att göra :s

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0