Men jaha?

Hallå

Varför tar folk saker för givet? Sånt gör mig lite upprörd och less. Dom kan väl åtminstone fråga innan dom tar allt för givet. Det är också ohyffsat att man bara tror för att man är en i gänget att man ALLTID är välkommen. Okej, nu handlar det väl inte om välkommen, utan om plats. Och eftersom jag bor i en liten lägenhet så får det inte plats HUR många som helst. Jag tänkte nästan säga nej till 2 av mina kompisar som jag känt längst. Men det är inte snällt.

I ALLA FALL! Blev inte mycket skrivet igår, men det var nog för att jag helt enkelt inte orkade. Men det som hände igår var väl att jag typ bråka med både mamma och pappa, var på skolan och jobbade 3 timmar. Sen kände jag att jag helt enkelt inte ville vara social med bloggen och gick och la mig istället.

Idag var det ju Noliamässan, åkte väl dit lite efter nio, tänkte att vi skulle vänta på en lärare som kunde ge oss närvaro. Men näe, dom kom ju inte förrän efter 11. Det kändes jävligt dåligt. Så vi gick runt, käkade lite och pratade med folk vi stötte på. Vid 12 drog jag, malin och milla därifrån till birsta istället. Skulle ju köpa hårfärg och groggvirke tills på lördag. Ska ju göra bål åt mig och malin också, den kommer bli aaaawesome!!

Nu sitter jag och kollar på ett youtubeklipp från RAW med Magnus Betnér. Han är riktigt grym, speciellt i det här klippet. -Slänger in den också!


Kommentarer
Postat av: Milla

Nä, men vi skulle ju iaf förstå varför du sa nej isf liksom :P

2010-02-25 @ 17:40:21
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0