Ny bloggdesign

Hallå!

Har nyss gjort klar Malins nya design som jag lovat henne nu ett tag.
Jag är ganska nöjd faktiskt. Den blev ju bättre än min som är rätt simpel. Skulle nog en treåring kunna
göra ifall den hade ork och viljan :p

Som sagt, åkte och hämta 500 kr hos mamma idag för att handla för. Men behövde inte spräcka den
eftersom jag handlade så lite. Blev bara lite äpplen, drickyoughurt, plåster & duschcreme. Man får ju inte lukta illa!
Fick även äta god middag på IKEA. Blev kycklingfile m strips och bea! Inte dåligt!
Imorgon börjar jag kl 08.00 så ska väl dejta John Blund nu alldeles strax.

Klicka på länken där uppe så kommer ni till malins blogg :)

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0