Ny färg

Hallå!

Idag lämnade jag in min bebis för kastrering och tatuering i örat. Så lämnade över honom till vetrinären vid 8, åkte hem och sov i några timmar innan jag skulle på skolan och ha första & sista lektionen. I den ingick det vinprovning och virablåtira-dricka + cheesecake. Kan ju säga att det var en ganska chill lektion.

Lina plockade upp mig efter lektionen och vi åkte och hämtade Hubertgubben. Trodde han skulle vara nästan helt borta och vingla fram när han kom hem. Men tror nästan hela narkosen hade försvunnit när han kom hem. Han blödde även lite förut när vi färgade håret men det berodde nog på att han hoppade som han gjorde.

Ikväll har jag varit med Lina & Mathilda, färgade håret. Sen lämnade mathilda oss så då gjorde vi stuvade makaroner + köttbullar. Det blev riktigt gott, stillade hungern i alla fall. Vi kollade även på 2 avsnitt av OC.

Nu har Lina lämnat mig och jag antar att jag måste ta tag i disken som ser ut som ett berg. Men antar att det inte tar mer än en halvtimme ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0