Sad faces

Jag och Malin kollade runt på kryssningar eftersom jag är så jäkla sugen på att bara dra iväg från Sundsvall och göra något annorlunda för en gång skull.

Så vi kollade runt och hittade perfekta den 7maj, då Petter lirar. Vi kollade hur mycket det skulle kosta för oss båda och det blev inte så farligt. Men jag kom ju på det att det är ju typ åldersgräns på sån där skit. Och som jag sa så får man inte om man är under 21 år åka utan vårdnadshavare på helgerna. Utan då får man bara åka på veckorna. Vilket är lite wierd tycker jag eftersom man är OMBORD på en färja. Som har bevakning och kontroll på såna saker man gör. Men man får åka till ett annat land när man har fyllt 18 år. Då är det ju ingen som har kontroll heller.
Sjuka regler!

- Slänger in en låt också

Rihanna - Fire bomb

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men alltså du är ju vuxen när du är 18, alltså får du åka vart du vill, anledningen till att dom sätter åldersgräns på båtarna på helgen är väl kanske för att dom inte vill ha fullt av snorungar där, det är ju precis som när dom har 20/21 på krogen också :P

2010-02-17 @ 10:48:07
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: Camilla

ps. fel adress skrev jag ju ;)

2010-02-17 @ 10:48:39
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0