Söndag och ..

.. Alla hjärtansdag!

Hallå. Idag är det som sagt alla hjärtansdag och vad fan är det för något påhitt egentligen? Det är som att dom som är par kan göra det lite mysigare, lite trevligare och visa sin såkallade kärlek lite extra. Men vem fan behöver ett datum för det!

I alla fall! Igår kväll så ringde Filip och frågade vad jag gjorde, så jag sa att jag inte gjort ett piss, så han kom förbi och ville se hur jag bodde. Han stannade nästan 2 timmar. En timme efter han hade åkt kom Malin och vi skulle försöka se klar Flickan som lekte med elden, vilket inte gick så fruktansvärt bra eftersom filmen inte ville repareras.

Då gick vi istället till max så vi var vid 10 istället så jag fick i mig lite middag. Magen vrålade ganska mycket efter middag, så det blev en riktigt sen middag igår. Men en jävligt god en istället! Vi satt där i typ en timme innan vi, mot våran vilja, gick tillbaka i kylan. Inte alls skönt. Så det blev inte någon film alls igår, vi kunde typ inte bestämma oss och när det blev så sent så sket vi i det.

Ja just det! I torsdags när det var dragons så hade dom det bästa introt hittills. Ska slänga in ett klipp på det. Så jäkla klockrent. Kan nog inte bli bättre än så! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0