Söndagkväll

Det blev att jag stack ner och sola lite på ego, kom precis hem.
Det var riktigt skönt att få slappna av och bara njuta av värmen.

Det ringde något konstigt nummer förut så först tänkte jag inte svara, men dum som jag är så gjorde jag det ändå. Det var från Radiotjänst. Antar att dom hade sett att jag flyttat och frågade om jag hade tv, såna här gånger ska man hålla igen käften. För nu är jag tvungen att betala ca 200:- i månaden också. Det är lag jag vet men det blir ändå över 2000 om år. Jävla skitgubbar.

Och om det inte var nog så svamlade han mest och mumlade så jag hörde ju inte ett jävla ord av vad han sa. Men när han sa att fakturan skulle komma om ca 10 dagar kunde han prata klart och tydligt. Jävla skitjävlar..

Kommentarer
Postat av: Matilda

ååå vad segt.. dom ringde mig med, men jag ba "nääedu det är för dyrt för mig att ha tv som student"



HÖHÖ :)

2010-02-23 @ 17:37:32
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0