Little bit of blue

Hallå!

Vaknade imorse ungefär 7.20, skulle upp tio minuter senare. Det är ju så klart att man vaknar av att Hubert gör sig hörd, vilket inte är ovanligt vid den där tiden. Jag gick upp och drack vatten sen så gick jag och la mig igen. När klockan ringde och jag snooza, så hör jag en jävla smäll med något som går sönder. Det är tavlan som jag ställt på min nya bokhylla som ramlat i golvet och SÅKLART är det Hubert som har rivit ner den. Ibland undrar jag om det är djävulen själv i honom.

I alla fall så fick jag ju plocka upp allt trasigt glas och ställa undan allt. Och ringa pappa och be honom köpa en ny ram när han ändå skulle på Ikea och byta min låda som var trasig. Så nu imorgon lördag ska vi sätta upp alla tavlor som jag har och formatera datorn eftersom det är nå jäkla cpfel på skiten. Blir så less på att det alltid ska krångla, det kan inte vara riktigt bra någongång!

Jag kanske för en gångs skull får till skiten så att det slutar krångla. Men man ska aldrig säga aldrig, bara för det så kommer väl skiten att krascha också eller något.

Är trött som satan också, blir en riktig hemmahelg nu i helgen, förutom att jag måste jobba på söndag, men det är ingen fara, förhoppningsvis inte dundermycket folk så jag får jobba ihjäl mig :)

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0