Lyckat Emelie!

Hahaha! Tänkte bara berätta att eftersom jag är så himla duktig så lyckades jag låsa ut mig själv i enbart leggings, linne & munkjacka i tisdagskväll. Som tur behövde jag inte stå ute nå länge utan lyckades få grannen att höra mig när jag knacka på portdörren.

Och igårkväll när jag duschade sisådär 22:40, så lyckades jag på något jävla konstigt vänster utlösa brandvarnaren som sitter i hallen (precis utanför toan :s). Så kan ju påstå att jag höll på att skita på mig när jag hörde det och slängde på mig en handduk och upp på en stege och drog ner skiten och ur med batteriet. NO MORE! Tur bara att pappa hade lämnat stegen här annars hade jag inte fått ner skiten xD

Det var min superduktiga vecka - HITTILLS! xD

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0