14.5 timmar senare

Så har jag jobbat klart. Pengarna rullar in, det känns bra nu.
En negativ grej som kommer med att man jobbar i kök på sommaren är att det blir så fruktansvärt varmt. Och när det blir varmt så blir det sjukt svårt att ha åtsittande kläder tex.

Jag skulle dra på mig mina jeansleggings nu förut när jag skulle kila mig hemåt. Det gick väl sådär eftersom dom fastna och satt nästan som cement på benen :p Men efter många slit så fick jag på mig helvetesbyxorna. I såna lägen önskar jag (nu när jag sitter och tänker efter) att jag hade ett par (eller flera) såna här harembyxor. Fyfan vad skönt. Såna måste jag nog ta och införskaffa. Samt denna klocka, så snygg!

Nu tror jag även att jag ska duscha och sen lägga mig i sängen, kan nog vara skönt att se en film eller något avsnitt av OC innan jag somnar, så jag får varva ner lite + mysa med Hubert.


Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Vill bara tipsa om att den där klockan, inte tål vattenstänk som dom påstår att den gör. Min gick bananas, började blinka och hela köret. Better luck with you're watch!

2010-07-23 @ 01:34:24
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0