Jäkla skit

Jaha, bra skit kan alltså vara dålig skit?

Ca precis kl 16.00 ringde Milla och berättade den dåliga nyheten om att N'E'R'D hade ställt in pga Pharell hade någon sorts problem i halsen. Som tur var så hade vi inte kommit någonstans och när Malin & Emelie kom till bilen och satt sig så berättade jag den DÅLIGA nyheten. Jag sa redan innan att Malin skulle bli skitförbannad/sur. Och jag fick så klart rätt.

Hon vägrade nästan lyssna på mig och trodde jag skämtade först. Men Emelie kollade internet via mobilen och allt stämde. Så knappt ett ord på vägen hem och antar att hon sitter och inte är lika kär i Pharell längre.

Så istället för mig ikväll kanske det blir en liten sväng bort till nya lägenheten och flytta lite grejer. Allt beroende på vad Fanny säger och hur det går för henne att packa :)

Annars ikväll vet jag inte alls vad som händer. Ska försöka fixa lite här. Kanske plocka ihop dom här småsakerna som jag ännu inte fått ner någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0