Just a little piece of me

Är: Social, glad, positiv, kärleksfull, glädjespridare, galen
Ger intryck av att vara: Social, glad, pratglad, partypingla, glädjespridare
Mår: Superduper. Hungrig
Ska: Fortsätta packa.
Har: Vänner som betyder apmycket
Bör: Äta lite kanske, sova också.
Kan: Laga mat, prata.
Blir glad av: Mina vänner, Hubert (katten) som möter mig i dörren när jag kommer hem.
Har: Ett blåmärke på armen!
Vill ha: En resa till USA.
Skulle vilja: Flytta till USA
Tycker om att: Laga mat, vara med mina vänner. Lyssna/sjunga till musik.
Drömmer om: att jobba i en populär restaurang utomlands.
Fasar inför: Vara borta från familj och vänner.
Har ett brinnande intresse för: Matlagning, djur, familj & vänner, fota & musik
Trivs med: Min familj, vänner och Hubert.
Känner obehag inför: Ormar, kliva upp tidigt på morgonen :p
Planerar att: Flytta utomlands, helst USA som sagt.
Bor i: en lägenhet på Ö.malm men snart i Granlo
Skulle vilja bo i: En lyxig lägenhet eller villa utomlands
Klär mig gärna i: Leggings, sånt som är mysigt & stilrent.
Äter gärna: Mat, älskar så mycket. Mest kyckling.
Dricker gärna: Coca Cola eller Trocadero.
Tränar: Väldigt sällan..
Tittar ofta på: Tv, sex and the city.
Lyssnar ofta på: Ljuvlig musik!
Läser: Cosmopolitan
Prenumererar : På ingenting.
Idag: Jobbade jag hela dagen.
Vill se: Eclipse.
Vill göra: Bartender på någon het krog i New York.
Glad över: att se mina vänner glada
Arg på: Det dåliga vädret! Solsken ska det vara goddamnit!
Stolt över: Mig själv, sorry men kommit bra jävla långt.
Rädd för: Ensamhet
Nyfiken på: Afrika, safari. Dit ska jag!
Lycka: Är att få vara med dom jag älskar!
Sorg: Förlora dom jag älskar.
Älskar: Hubert, familj & släkt, vänner.
Hatar: Dom där jävlarna som gör så mycket olycka!
Äter: Oftast det jag har i kylen/skåpen
Sover: Alltid jävligt skönt!
Dansar: Väldigt ofta i min ensamhet, när jag tror ingen ser ;)
Lever: På mitt egna lilla vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0