Packar & packar

Yes, då är man igång. Har fyllt en bananlåda med enbart badrumsprylar.
Fatta hur mycket saker jag har, haha.

Så om en vecka bor jag alltså i Granlo. Inget mer Östermalm för mig på ett bra tag.
Får se hur jag gör sen när Fanny slutar skola, ifall hon bestämmer sig för att komma tillbaka
till Sundsvall eller blir kvar i huvudstaden.

Nu är det bara att fortsätta.
Kläderna ska ner i bags och sen är det väl mest porslin och sånt som ska packas.
Jag tänkte nu börja på alla filmer och såna saker jag har. Ner i en banankartong till.
Tänkte försöka packa så mycket som möjligt till ca halv 11.
Då tänkte jag faktiskt lägga mig och mysa lite innan jag måste sova.

Upp och jobba imorgon, börjar 10 och jobbar till halv4.

Ja just det. Har lyckas avsäga mig 3 pass också. Det är mycket som går av stapeln i augusti.

7 augusti gifter min äldsta syster sig, så då blir det kalas.
14 augusti ska jag arbeta på en gammal grannes barns bröllop.
15 augusti ska jag åka ner med pappa till Ingaskar i Stocka för storfest.
19-26 augusti är jag tillsammans med Sanna Lundström & Malin Andersson i Kreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0