Stealing all my time

Usch och blä.
Gårdagen och idag har inte varit kanondagar om jag säger så.

Men igår så jobbade jag i alla fall och det gick väl bra. Finns ju vissa grinkärringar som inte gör annat än att gnälla. Ingenting blev ju bättre av att när jag väl slutade så fick jag mina bananlådor från Hemköp som Hanna <3 hade reserverat. Men det jobbiga i denna situation var att när jag skulle gå ut genom kassorna så kom jag åt ett utav deras ställ och så klart föll det ihop. Som tur var så var det ett bra ställ så det var inte många saker som ramlade av.

Pappa plockade i alla fall upp mig så vi åkte hem och började lite smått. Mamma kom också, diskade upp det porslin jag hade skitat ner och plockade ner alla torrvaror som jag hade i skåpen. Dock började vi bråka efter ett tag, vilket inte är ovanligt. Men vissa saker behöver man fan inte slänga ur sig.

Vi fick en del gjort, pappa tog ner speglarna och hyllorna, så nu är det helt tomt på väggarna. Jag har även packat alla kläder och nästan allt annat. Det är bara lite småsaker kvar nu.

Idag har jag fått en del gjort också. Pappa skulle kolla på kavaj till sig själv eftersom det är bröllop nästa helg! Så eftersom han (enligt vad jag uppfattat) gillar mina råd så följde jag med. Efter det gick vi över på IKEA för att jag var hungrig. Skulle först ta en sån där 16:- köttbullsmeny men helvete, hade ju dött utav svält om jag hade ställt mig i den kön. Så vi gick ner och köpte såna där blå IKEAkassar och korv istället. Pappa fick en glass eftersom han faktiskt hade ätit frukost ;)

Pappa skjutsade hem mig efter det och jag tog och vilade lite, vilket jag tyckte jag gjort mig förtjänt av. Men efter jag hade sett lite tv så somnade jag, tog en powernap till ungefär 16. Då blev det upp och tänka igenom allt för att sen fixa lite papper och gå ner på jobbet för att skriva ut lite mer papper. Blev en snabbmiddag på jobbet också eftersom jag fan inte ha nå grejer nu eftersom allt är nerpackat.

Gick därefter bort och lämnade dessa papper och skickade in adressändringpapperena. Efter det hem igen och fortsatte packa lite. Tar lite pö om pö. Så nu är det egentligen bara lådorna i köket kvar. Där har jag ju självklart lite skräp plus några papper vilka innehåller garantier och försäkringar. Gillar min ordning på viktiga papper. Bättring på det, ja!

Kommentarer
Postat av: H

Anytime sweety! <3

2010-07-29 @ 18:46:44
URL: http://hannadi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0