Trapped on the toilet

Fyfan vad ledsamt.

Här hade jag suttit och skrivit ett bra inlägg och så försvann det bara eftersom jag blev utloggad. Jävla skit.
Så då tar jag bara händelsen. Orkar inte skriva om allt..

Jag hängde lite med Hanna idag så fick hon lite rast så vi gick ut och satt oss på torget och tog en glass. När rasten var slut följde jag med henne backstage. Och helt plötsligt står jag inne på toa och är tyst för hennes jobbarkompis ska byta om och gå hem. Detta eftersom obehörig får inte vara bak på lagret. Så när jag väl kom ut så sprang Hanna och jag nästan ut i butiken igen så hon inte skulle se oss. Men efter det pratade vi lite och sen var jag tvungen att rulla hemåt. Så med mig hem kom lite chips och nötter. Tack igen Hanna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0